Re: Warez

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 01:10:36 MET

Wojciech Galazka wrote:

> To moze i dobrze ?
> Poza tym jaki jest sens uzywania 'warez ftp' kiedy masa
> dobrego oprogramowania jest za darmo?
> A ile wirusow jest doczepianych 'przypadkowo' do
> rozprowadzanych poprzez 'warez ftp' programow ?
Nie wiem czy dobrze, nie mialem okazji sprobowac.
Pewnie wirusow byloby tam od groma, ale swiadomosc, ze sie ciagnie
nielegalne do czegos zobowiazuje. Jak na gieldzie (notabene NIGDY NIC
tam nie kupilem, wylaczywszy 2 ORYGINALNE gry kupione dla dyskietek
3-calowych :))).
Ktos tu pisal, ze podobno rozpowszechniaja nawet plyty audio spakowane
do jakichs 30MB/kompakt. Szczerze wspolczuje nielegalnym odsluchiwaczom.
Prosciej chyba zarobic na oryginal. :)

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl