Re: Emulator UAE

Autor: Marcin Pasternak (marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 14:44:34 MET

On 22 Jan 1997, Konrad Polak wrote:

> Czy ktos wie jak uruchomic emulator Amigi UAE w wersji dla DOS na PC.
> Mam plik kick.rom, nie wiem jak uzyskac obraz dysku Amigi i jak to
> wszystko skonfigurowac.
>
> Prosze o pomoc.
> Polbox On-Line Service Internet Services Provider
> +48 22 6656363 Web Pages Design
> FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl

Aby stworzyc obrazy dyskietek Amigi musisz miec kogos znajomego z Amiga...
Do UAE jest dolaczony plik TRANSDIS - przenoisz go na Amige (najlepiej
z twardym dyskiem), wkladasz do stacji dyskow Amigi dyskietke ktorej
obraz chcesz otrzymac i piszesz:

TRANSDIS>nazwa_pliku.adf

TRANSDIS sciaga zawsze dyskietke z amigowskiej stacji DF0:. Potem niestety
sa male problemy z przeniesieniem tego wszystkiego na PC - ja to rozwiazalem
tak, ze spakowalem wszystkie pliki z dyskietkami LHA i podzielilem na
kawalki po 720K (Amiga moze czytac i zapisywac pecetowskie dyskietki
3,5"DD).
Konfigurowanie UAE..... A z czym masz problemy? Ja mialem duze problemy
z grafika; w koncu doszedlem do tego, ze musze przed odpaleniem UAE
wlaczac UniVibe (a podobno moja karta graficzna jest zgodna z VESA 2.0 :-)
i musialem wlaczyc opcje "DISABLE LINEAR BUFFER" (-x):

AMIGA.BAT:
@univibe
@uae -x -m PC:c:\

Marcin
 e-mail: marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl