Re: Warez

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 16:57:48 MET

At 14:31 97-01-23 +0100, you wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>A to jest darmowy advice ?
>Ja tez slyszalem o WAREZie, widzialem jakies linki, ale poza crackami
>nic nie znalazlem.
>
>BTW: czy cracki sa nielegalne ?

   Ogolnie wiadomo do czego craki sluza wiec nie udawajmy legalistow.

>Przeciez to tylko darmowe oprogramowanie.

   No i co z tego - to nie ma nic do rzeczy.

>Dopiero UZYCIE cracka w stosunku do licencjonowanego programu jest
>czynem bezwzglednie nielegalnym. Rozpowszechnianie informacji, jak to
>zrobić, podanie algrytmu generujacego numery M$-CD nie jest w/g mnie
>przestepstwem. To tylko pokazanie, ze krol jest nagi.

   A nie jest juz wystarczajace ze sie opublikuje
   wiadomosc ze sie wie jak to zrobic. ?

>Co na to inni ?
>Radoslaw Skorupka
> mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl
                 ^^^^^^^^^
      PBG to znaczy Panstwowy Bank Gospodarczy
  Jesli pracownik tego banku ma taki stosunek
  do legalnosci to ja sie z nego wypisuje.
  Na przyklad bedziesz uwazal ze podanie komus numerow cudzego konta
  i kodow do bankomatow to jest jeszcze legalne a wziecie pieniedzy
  z bankomatu to juz jest nielegalne

--
Romek