Re: Microsoft/Optimus Dual Debilium?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 13:52:30 MET

Wojtek Piecek wrote:

> Byłem i patrzyłem. Komputer DualPentiumPro200 i do tego zainstalowane NT.
> Ale na kartce napisane że tym systemem jest w95. Nie wiem jak bylo
> wczoraj. Takich maszyn było co najmniej kilkanaście.

Ha! To mi psuje material :-( Wychodzi na to, ze konfiguracja sensowna
(abstrahujac od producenta), tylko informacja do bani. Albo kompletne
lekcewazenie uzytkownika."Powiemy, ze to W95, to bedzie sie lepiej
sprzedawac" albo cos w tym guscie...

A ze przy okazji na pececie pojawilo sie kilkanascie dodatkowych
maili...

Dzieki Wojtku i OSciski!
Mirek Nowakowski