Re: robienie AVI, Czym??

Autor: Andrzej Jonczyk (snail_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 11:40:16 MET

Piotr Kosibowicz <kosi_at_free.polbox.pl> wrote in article
<01bc0756$6b098860$LocalHost_at_default>...
> LUDZIE!
>
> czym zrobic srednio przyzwoite AVI. Jest ponoc jakis TV tuner for PC
> (tajwanszczyzna +,- 6mln) Ale ktowie co to warte??
>
> A wy czego uzywacie i z jakim skutkiem??
> --
>
> Regards from Piotr Kosibowicz, PROPAGANDA, POB 12, Kr 42, Poland
> tel/fax: +48 012 155974, Emailt: kosi333_at_free.polbox.pl, Fido:
(2:486/13.7)
> --
Czy chodzi ci o sprzęt czy oprogramowanie? Ja mam najprostszego
Video Blastera, do tego podłączony magnetowid, oczywiście karta
dźwiękowa (bo nie ma możliwości samplowania dźwięku przez kartę video)
SB AWE32. Do tego używam Video for Windows Development Kit w jakiejś
starej (czyt. 16bitowej) wersji. Zupełnie wystarcza do prostej zabawy
w nagrywanie filmików. Znacznie lepszy jest Adobe Premiere (najnowszy to
chyba ver. 4), ale go nie posiadam.

Andrzej Jonczyk
e-mail: snail_at_waw.pdi.net
phone: 0-602-215-520