Re: NETykieta

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 09:58:33 MET

Dnia Wed, 22 Jan 1997 23:57:11 +0100, Tomasz Kepinski
<tomk_at_free.polbox.pl> pisal(a)

>Probujemy zapobiec problemom z uzytkownikami, ktorzy
>dopiero zaczeli przygode z Internetem.
>Glownie dla nich umiescilismy podstawowe zasady
>"etykiety Internetu" - mozna je przeczytac pod adresem
>http://free.polbox.pl/netykieta.html.
>Informacja o tym zostanie rozeslana do wszystkich
>uzytkownikow free.polbox.pl, mam nadzieje, ze przyniesie
>to odpowiedni efekt.

To dopiero pierwszy krok. Czy nie dalo by sie zalozyc lokalnej
newsgrupy dla uzytkownikow Polboxu? Bo je mam juz troche dosc listow
typu:

>12.30 Nie dziala Polbox.
>A tak, nie dziala
>A mi o 12.40 dziala
>Faktycznie mielismy klopoty, ale juz OK
> Dzieki
> A mi ciagle nie dziala
> Mi tez
> Czy mozecie pisac listy

itd...

Ciagnie sie to, ciagnie i konca nie widac.

Pozdrawiam!
Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html