Optimus is the best :-)

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 21:46:05 MET

Tak wszyscy tu psioczą na Optimusa a jednak ktoś te komputery kupuje
:-) ( akcje firmy tez )
Wyniki Optimusa wskazuja na wzrost przychodów ze sprzedaży , zysku
 etc.
Majątek pana Romana Kluski to dzisiaj :
1895000 akcji X 73.00 zł = 138335000 zł
wzrost o 53 % od początku roku . ( wzrost o 10% od wczoraj :-)
Żona pana Romana posiada akcji za około 45000000 zł .

Pan Roman wyrósł nam na naszego rodzimego Billa Gates'a .
Choć 70mln$ to nie 15mld$ ale zawsze coś .

Anologia jest spora :-)

Wszyscy uwazaja że Microsoft to SYF

A jednak ktos to KUPUJE no bo skąd tak dobre wyniki obu firm .

I powiem wam jedno , ja mam komputer składak a optimusa to mam akcje.
(ani na jedną ani na drugą inwestycję nie narzekam)

Zapraszam do dyskusji i czekam na komentarze :-))

-
Rafał Neska
rneska_at_sgh.waw.pl ; http://akson.sgh.waw.pl/~rneska ; irc:opat