Re: karty telewizyjne + refleksja z targow

Autor: JAKUB LASAK (JLASAK_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 02:09:25 MET

> Ja uzywam ATI TV card. Jest to juz troszke przestarzaly typ, VGA (PCI) +
> TV decoder (ISA), Pracuje bardzo fajnie, mozna ogladac TV, Ma wejscia Do
> kamery i dzwieku + SVHS. Software umozliwia przegladanie filmow z VCR, TV
> albo ze zbioru (np MPEG). IPHONE z tym rowniez pracuje.
> ATI wypuszcza wlasnie nowa katrte TV i zamierzam ja nabyc. Podobno jest
> lepsza , zobaczymy.

ogladalem ktorejs soboty na grzybie fajna karte bardzo mi sie
podobala nie zwrocilem uwagi na firme .. bo bylem zbyt zachwycony ..
cyfrowa, skanowanie czestotliwosci (hiper band tez ..), podglad 16
stacji naraz ale co dla mnie najwazniejsze skalowalne okno i zrzut do
avi (nie lubie wprawdzie tego formatu) do tego mozna bylo jeszcze
dokupic teletext i pilota .. bardzo fajne .. tyle ze nie moglem sie
dogadac czy to sie nie bedzie gryzlo z kartami w moim PC (a jest ich
juz troche) no i pozatym nie kupilbym od gosci bo nie mieli stalego
punktu i szukaj potem servisu ...

ale ogaldalem tez dzisiaj na targach karty (nieduzo firm mialo
takowe) i najbardziej mi sie podobala reakcja na pytanie czy do karty
bedzie mozna zdobyc tez driver do AIX'a ...

                                                   Jakub Lasak