Re: karty telewizyjne

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 21:50:32 MET

JAKUB LASAK wrote:

> czy mozna gdzies poczytac o tym jak sie to obsluguje co mozna z karta
> zrobic itd itp ..
> moze ktos widzial gdzies bookmarka ze spisem firm produkujacych karty?
> poczytalbym nieco o ich mozliwosciach .. i zastanowil sie nad kupnem
> takowej ..
> no i w tym przypadku interesuje mnie wyglad sprzetu w celach montarzu
> . i poczytanie o ewentualnych konfliktach zgodnosciach sprzetowych
>
> no coskolwiek co sie tylko znajdzie ..
>
> Jakub Lasak

Czesc Jakub!
Ja uzywam ATI TV card. Jest to juz troszke przestarzaly typ, VGA (PCI) +
TV decoder (ISA), Pracuje bardzo fajnie, mozna ogladac TV, Ma wejscia Do
kamery i dzwieku + SVHS. Software umozliwia przegladanie filmow z VCR, TV
albo ze zbioru (np MPEG). IPHONE z tym rowniez pracuje.
ATI wypuszcza wlasnie nowa katrte TV i zamierzam ja nabyc. Podobno jest
lepsza , zobaczymy.

Informacje o kartach mozesz znalezc w http://www.atitech.com/

a jako ciekawostke dodam ze ATI jest na pierwszym miejscu wg PC Magazine
(nr 1 ze stycznia, jesli sie nie myle)
Pozdrawiam
Grzegorz
<trzaska_at_ibm.net>