Re: IOMEGA Zip Drive i notebook

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 21:37:22 MET

Michael wrote:

> Greetings
>
> 1. Czy jest jakas tania metoda podlaczenia IOMEGA Zip Drive Serial do
> notebooka ?
> 2. Czy versja parallel Zip Drive jest o wiele wolniejsza niz serial ?
>
> Mike
> mickey_at_cyberdude.com

ZIP Drive jest SCSI albo Rownolegly, jeszcze nie slyszalem o
szeregowym. Ja przenosze swoj ZIP drive pomiedzy roznymi
komputrami bez problemow. Na dysku instalacyjnym jest program GUEST ktory
po wystartowaniu instaluje (czasowo) ZIP na danym komputrze. Pracyuje
calkiem dobrze. Wybralem lacze rownolegle bo wlasnie chcialem laczyc toto
z roznymi komputrami i nie zawiodlem sie. Dziala calkiem fajnie.
Grzegorz
<trzaska_at_ibm.net