Re: Obciete pliki

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 16:32:40 MET

On Wed, 22 Jan 1997 14:55:44 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>Pewnie administrator twojego serwera zalozyl restrykcje na maksymalna
>dlugosc maila. I slusznie zreszta, bo do transmisji plikow to sluzy FTP,
>ewentualnie WWW.

i nieslusznie zreszta, bo dwu zwyklych userow ma spore klopoty
z uzyciem ftp do przeslania sobie pliku

Grego

p.s. a w sprawie w subject'cie - nie brakuje programow typu split
  pod kazdym system, dzielacym plik na kawalki i laczace je spowrotem
  po drugiej stroniie.
  O ile problem lezyrzeczywiiscie w tym, bo przeciez autor nie
  napisal: "przesyla mi tylko 32kB (np)" ale "przesyla 75%".
  Mysle jednak, ze wyslal po prostuu jeden-dwa pliki i troche
  zbyt pochopnie uogolnil rezultaty. :-)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi