Problem z kontrolerem Adaptec AHA-2940AU

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 15:28:28 MET

Witam.
Mam problem i moze mi ktos pomoze.
Mam w komputerku AHA-2940AU Adaptec'a. Podlaczona do tego jest
nagrywarka HP SureStore CD-Writer 6020i. No i oczywiscie Win95 na
dysku bo to komputer biurowy ;-) No i wszystko byloby pieknie, ale
nagle wpadlem na dziki pomysl dolaczenia do komputera ZipDrive.
Pieknie sie doinstalowal. Wszystko dzialalo, az do odlaczenia
ZipDrive'a. Po odlaczeniu nagle komputer nie widzi nagrywarki i
wypisuje ze jest problem z kontrolerem.
Wymienilem jeszcze raz driver do Adaptec'a i nadal nic .. klopot jakby
sie zepsul kontroler ( wlasciwosci win95: " urzadzenia nie ma lub nie
dziala prawidlowo lub nie sa zainstalowane wszystkie potrzebne
drivery").
No i teraz nie wiem ... czy podłšczenie ZipDrive'a moglo pochrzanic
cos w konfiguracji Win95 tak ze nie mozna wrocic do poprzedniej
sytuacji ?
Nie wiem czy ktos sie spotkal z takim problemem, ale jakby co to
prosze o jakies rady .... chociaz co sprawdzic ... Adaptec z poziomu
biosu przy starcie sie odzywa i nawet wykrywa nagrywarke.

odpowiedzi i sugestie: mozna poczta ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl
                        lepiej na liste ( chyba ze komus to strasznie
                        bedzie przeszkadzac ;-) )

tsharek