Re: Przspieszanie procesora : Re

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 13:29:23 MET

On Wed, 22 Jan 1997, Pawel Szymanski wrote:

> To nie jest bajka. Mozna przyspieszyc w zasadzie wszystkie nowe procesory
> z wyjatkiem procesorow podrobionych i intelowskich, ktore maja po porostu
> gorsze parametry. Oczywiscie dany procesor powinien chodzic na
> czestotliwosci podanej przez producenta inaczej istnieje ryzyko ze sie
> zniszczy "przepali". Jednakze z moich informacji wynika ze nie podrobione
> Cyrixy i AMD po prostu sie nie przepalaja (moze jakies nieliczne
> przypadki). Natomiast trzeba uwazac bo nieuczciwi sprzedawcy wykorzystuja
> to ze te procesory moga pracowac na wiekszej czestotliwosci i sprzedaja
> [...]

Prawdziwe to jest w tym liscie jedynie pierwsze zdanie - ze
przyspieszanie procesorow to nie bajka... Reszta ... po prostu mnie to
rece opadli na ziemie :) Dziiizuz skad on te informacje wytrzasnal bo
to wyglada na jakas propagande z czasopisma "Zycie na goraco"...
Przepalajace sie procesory, podkrecane Cyrixy, Intele o gorszej
technologii ( moj to chyba jest ewenement w skali swiatowej )... Jednym
slowem masakra na rynku... Nie zebym sie nabijal , alez skad, ale te
informacje to sa na prawde z bardzo podejrzanych zrodel moze by tak
najpierw zaczac od zrodel ?

            Jurand