Re: Delrina WinFax

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 08:18:42 MET

Tomasz Berezowski <tberezu_at_mail.bci.krakow.pl> wrote:
>Posiadam legalny WinFax Lite Delriny i mam problem z cover page.
>Aby skonfigurowac cover page nalezy otworzyc plik *.fxs
>W mojej wersji takich plikow brak.

Wystarczy zrobic sobie attachement. W oknie gdzie wpisujesz numer
telefonu jest przycisk - make attachement.
Czyli mozesz sobie przygotowac cover page w jakims programie, wyslac
go do druku na WinFax'a i zapisac na dysku jako *.fxs, bo tak wlasnie
Delrina zapisuje attachementy.

Pozdrawiam,

   http://www.pb.bielsko.pl/~zwirek/