Re: Niedrogie monitory cyfrowe ?

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 09:31:04 MET

On Wed, 22 Jan 1997, Blazej Binienda B wrote:

> Czy moglbys napisac cos wiecej- slyszalem , ze Royale wyciagaja
> b. duze czestotliwosci odswierzania. Co nazywasz wyzszymi
> rozdzielczosciami?
> Blazej

Wcinam sie czesciowo a propos: czestotliwosc odswiezania nie pomoze, jesli
sprzet marny. Przyklad mam przed soba: nowy 15"Daewoo i nowy 15"GoldStar
(model 56i). Parametry zgodnie z manualem w zasadzie identyczne, natomiast
GoldStar ma o klase lepszy obraz, oraz, w co moze trudno uwierzyc,
w i e l e i n n y c h r z e c z y. Cena taka sama, cos z 11-12 mln
brutto. Jakkolwiek GoldStar chyba nie cyfrowy, niniejszym polecam tym
bardziej, ze to juz drugi model tej firmy, ktory zrobil na mnie dobre
wrazenie.

pozdr.,
merle