Re: Cyrix/IBM 6x86 P166+

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 08:27:50 MET

Wojciech Komorek wrote:

> Chcialbym sie podzielic opiniami ze wszystkimi, ktorzy uzytkuja procesor
> Cyrix/IBM 6x86 P166+.
> Mam pytanko. Jaki jest dobry program diagnostyczny pracujacy pod W95, ktory
> by nie robil zamieszania w glowie. Mam nadziaje ze podzielicie sie ze mna
> problemami jakie Was spotkaly oraz z ich rozwiazaniem.

U mnie dziala wszystko (nawet 3ds bez zadnych patchy).
Mam 6x86 P150+
Slyszalem ze sa problemy z NT (przelacza cache w tryb WT co podobno
zmniejsza wydajnosc o 30 %) ale po co komu system w ktorym nie
dziala Red Alert ;-(
To mALOMIEKI ma zmienic system a nie ja czy ty procesor (w95 OSR2 juz
wie ze ma Cx
za organ myslenia)
A diagnostyki mi nie trzeba bo hula az milo.
Jak chcesz sobie poprawic humor to zobacz sobie w starym dosowym
SI. Wskazuje index cPu = 820 ;-)))))))))) - u mnie.

--
Przemyslaw Raczek
mailto:przemek_at_radio.com.pl