Re: Uaktualnienie AmiBios w plycie HOT-433.

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 07:36:01 MET

Radoslaw Poplawski wrote:
> Przekonaj mnie...
Ja też mam taką płytę i po upgradzie BIOS mam 486DX4100 > 133
Nie mam z nią żadnych problemów (a mam sporo rzeczy nawkładanych, brakło
mi slotów ISA; np: k. muzyczna, sieciowa, skanerowa)
Przed upgradem wieszała mi się czasem podczas pierwszego startu. Teraz
już nie. Bios mam AMI, ale na szczęście wszystko chodzi ok.
Mogę wkładać różne kombinacje pamięci np:
8 8 4 -
8 4 4 -
mimo że w instrukcji nie podają takiej możliwości
Jedyne problemy jakie z nią mam to opcje oszczędzania energii + G95. Ale
takie problemy występują na wszystkich do tej pory spotkanych przeze
mnie zestawach (np. komputer się nie budzi, lub nie odswieża karty
graficznej)

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)