Re: Pytanko o poczte...

Autor: --Markk R Us-- Mark Kaliczynski (MarkkRUs_at_aol.com)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 21:48:38 MET

On 16 Jan 1997 15:59:20 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus)
wrote:

>a co ma do tego czas?
>jakos nie widze oszczednosci czasowych w porownaniu z newsami
>
>Grego

Oszczednosci nie ma tylko jezeli ktos kompulsywnie czyta
wszystko. Normalnych uzytkownikow interesuje jeden lub dwa tematy
na jednej grupie, kilka na innej etc. wiec za pomoca usenet
znacznie latwiej mozna przeczytac wszystko co kogokolwiek
interesuje w klika minut z kilku grup bez potrzeby sciagania
wszystkiego innego.

--
  Mark