Re: CDROM 12x

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 22:31:31 MET

Maciej Goncerzewicz <mag_at_bydg.pdi.net> napisał(a) w artykule
<01bc07c8$2b1855c0$3a1c4b9e_at_default>...
> Mam zamiar sie wybulic na 12x predkosc Mitsumi.
> Czy to sie oplaca?
> Moze ktos ma juz cos takiego i moglby mi przeslac informacje o tym
> sprzecie.
> Interesuje mnie rowniez czy ma ktos jakies zastrzerzenia?
> Odpowiedzi prosze przesylac na E-mail.
> --

Generalnie odradzam uzywanie napedow Mitsumi. Nie maja one najwyzszej
jakosci, bylo to szczegolnie widoczne dla CD 2x i 4x. Moze te nowe sa
lepsze, ale jednak sie balbym.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl