Re: MS i Optimus

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 18:56:13 MET

On Tue, 21 Jan 1997 16:23:00 +0100, Alek Rachwald wrote:

>To w c a l e nie byloby takie zle rozwiazanie...

RZECZYWISCIE. jak do tej pory jedynym produktem M$ do ktorego
nie mam zastrzezen jest Microsoft Mouse, wiec chyba naprawde
M$ lepiej radzi sobie z HW niz z SW. Zas jesli chodzi o druga
strone porozumienia - z tego co piszecie o Optimusie wynika
ze HW robi tak kiepski, ze jesli sie zajmie SW to bedzie to
moze robil lepiej bo gorzej sie nie da.

:-)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi