Re: Po??czenie radiowe - sprz?t

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 02:52:21 MET

Zbigniew Zych wrote:

> Pagi oferuje połączenia VSAT, w tym do Internetu.
> Pagi była/jest (przynajmniej po części) spółką holdingu Optimus SA,
> niestety nie jestem do końca zorientowany w kwestiach własnościowych...
>
> Szczegóły na http://www.pagi.pl/
Do Internetu to i ja moglbym dawac dostep :)
Mmnie chodzilo o Siec Rozlegla - dostepna dla abonentow, bezpieczna,
posiadajaca ODPOWIADAJACEGO za calosc wlasciciela, gdzie kazdy
korzystajacy jest providerowi dobrze znany... Dla bankow to dosyc
istotne rzeczy, nieprawdaz ? I do tej sieci byle kto nie moze sie
zapisac nawet i dzis.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl