Off topoic [Re: windows95]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 06:23:01 MET

On Tue, 21 Jan 1997 05:09:56 +0100, Nyce_guy wrote:

>Alez oczywiscie. Zabawnym mi sie wydalo ze pozwoliles sobie na zlosliwa
>uwage przy okazji co do inteligencji uzywajacych win95 przy okazji
>popelniajac blad ortograficzny co o inteligencji tez szczegolnie dobrze
>nie swiadczy.
>Nieprawdaz?

Po pierwsze popelnilem blad gramatyczny (a nie ortograficzny)
w obcym mi jezyku.
Po drugie niezauwazylem zadnego blizszego zwiazku miedzy ortografia
a inteligencja. Znam kupe cholernie inteligentnych facetow, ktorych
ortografia jest tragiczna, a takze jeszcze wieksza liczbe tumanowatych
kujonow, ktorych ortografia jest bez zarzutu, tyle ze jest im ona
nieprzydatna bo i tak nie maja nic do powiedzenia (tzn. napisania)

Grego

P.S. bynajmniej nie bronie tutaj siebie, bowiem uwazam ze z ortografia
  jezyka polskiego nie mam klopotow. Jesli sie myle, prosze mi
  zwracac uwage nie zwazajac na netykiete, bo obawiam sie ze jakosc
  zarowno mojej ortografii jak i wogole jakosc jezyka polskiego
  jakim sie posluguje moze malec wraz z uplyweem czasu spedzonego
  na obczyznie.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi