Re: Joystick analogowy i cyfrowy

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 00:38:09 MET

Paweł Szóstak <dzuzdy_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0714$95ccd260$LocalHost_at_dzuz>...
> Mam joystick na mikroprzełącznikach (wtyczka jak w Amidze, Commodore,
> Atari) i drugi na potencjometrach, które już wysiadają i działają mi na
> uzębienie podczas grania. Zastanawiałem się, czy mogę bezboleśnie
> przerobić tego pierwszego przez zmianę wtyczki. Tylko nie wiem, czy to
> będzie działało, a nie chce mi się eksperymentować. Proszę o
> podpowiedź.
>
> PSz

Przez zmianę wtyczki to nie! Całkiem inny sygnał, jak same nazwy wskazują.
Robili kiedyś takie urządzonka, przez które można było to zrobić, nawet
takie posiadam, ale chyba nigdy nie używałem. Jeżeli istnieje jeszcze firma
MATT (były kiedyś takie yoystiki) to można u nich zapytać, bo to chyba oni
robili. A jak nie, to może w sieci jest gdzieś schemat.

Piotr