Re: Karta VGA->PAL - ktos zna toto?

Autor: Tomasz Berezowski (tberezu_at_mail.bci.krakow.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 22:13:27 MET

Adam Bartosik wrote:

> Mam zamiar cos takiego kupic, kosztuje ok. 50 zl
> i umozliwia podlaczenie pc+vga do telewizora w pal'u
> przez (chyba) eurozlacze.
>
> Czy ktos tego uzywa?
> * Jakie sa problemy?
> * W ogole warto?
> * Jakie rozdzielczosci mozna uzyskac?
> * Jaka karta vga bedzie najlepsza (najtansza) do tego?
>
> Neci mnie to, ze tylko tv maja 29"...
>
> Adam

Niech cie reka boska broni!
Widac gorzej niz na najgoszym monitorze, czarne paski na gorze i dole
ekranu i w ogole do...
Przetestowalem kilka modeli.
Polecam sytuacje odwrotna - karta tunera TV do peceta. Obraz zyleta, w
okienku Windows, a jak wydasz pare zlotych to mozesz sobie jeszcze
wiadomosci nagrac na HDD.

Tomek Berezowski
tberezu_at_rmf.pl
www.rmf.pl