Re: kody sterujace drukarki SP2415 (Seikosha)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 21:52:36 MET

Piotr Sieduszewski <piotrsie_at_tch.waw.pl> napisał(a) w artykule
<128F45E73F5_at_zip.tch.waw.pl>...
> Czy ktos moze mi podeslac jaka sekwencje kodow streujacych nalezy
> wyslac na drukarke SP2415 (Seikosha) aby wlaczyc 20CPI (gesty druk)
>
> Odpowiedzi prosze przesylac na prywatny adres.
> --------------------------
> Piotr Sieduszewski
> mailto:PiotrSie_at_tch.waw.pl
> pager 6567700 nr 9843
> tel 487172 w.721

20 CPI w Seikoshach SP2000/2400/2415 w trybie EPSON uzyskuje sie wlaczajac
jednoczesnie elite i condensed. Oto potrzebne sekwencje (HEX):

1B 0F - condensed on
1B 4D - elite on

Natomiast w trybie IBM chyba nie da sie tego zrobic bo wlaczenie elite
kasuje condensed a wlaczenie condensed w elite jest ignorowane.

Pozdrowienia

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl