Re: Jarmark, jego tworcy i poplecznicy

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 11:43:37 MET

Sun, 19 Jan 1997 11:40:12 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Radku, na to nie ma reguly. Ty w Geocities tez sasiadujesz z
>roznymi 'jednostkami osoboludzkimi', jak by to powiedzial
>nieodzalowany Kolega Kierownik z 60'/h :-)

Chyba jednak nie. Z Geocities nigdy nie bylo tu takich burakow jak z
free.polboxu (oczywiscie sa wyjatki). No coz, ale zeby tam
zarejestrowac sie potrzeba znac angielski (bez przeczytania instrukcji
ani rusz - nie jest trudna, ale z trickiem :) ).

A na free.polboxie tez mam zreszta konto - nie korzystam z niego, a
czemu? Chyba sporo ostatnio pisze sie o tym na _wszystkich_ polskich
grupach, chyba tutaj powstal jakis free kacik skarg i zazalen!!!

PS. W tym momencie wlasnie zerknalem na free.polbox - zgadnijcie,
dziala czy nie? :->

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416