Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 18:23:31 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199701191334.OAA27634_at_malcolm.rmnet.it>...

> [...]
>
> ja nie dowodze uczciwosci PRZED wyrokiem.
> (ani zreszta po! - ja tylko deklaruje wieksze zaufanie do IBM
> niz do M$, ktorego obrzydliwe praktyki monopolistyczne mimo
> iz nie staly sie jeszcze przedmiotem wyroku sadowego, mnie juz
> dawno wyszly bokiem)

Rozmiem. Niemniej jednak warto pamietac ze praktyki monopolistyczne sa w
USA sabronione przez prawo i stosoanie ich konczy sie czesto wyrokiem sadu.
(taki wyrok i wynikajacy z niego zakaz prowadzenia pewnej dzialalnosci
ciazyl na IBM przez ponad 15 lat).
Poki co nie slyszalem o takim wyroku z sprawie MS i to dla mnie JEST
dowodem uczciwosci.
Niepawdaz?

PS Nie kazda dzialanosc m o n o p o l i s t y jest praktyka m o n o p o
l i s t y c z n a :)

  Pozdrawia S.D.                                               Poczta:
nyce_guy_at_irc.pl

                   Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
          Zobacz:     http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
             The Surgeon General has determined that reading signatures
                           may cause serious health problems.
  DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!