Re: Caviary sa do d... :-E+Ocipus

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 14:20:41 MET

----------
barni <barni_at_hades.ds.t15.pwr.wroc.pl> wrote:

> Przylaczam sie do klubu. Pare dni temu nie obudzil sie moj WD 1.6.
Objawy:
> krystaliczna cisza... I miesiac pracy nad dyplomem ( cale szczescie
ze
> jeszcze niezbyt wytezonej ) szlag trafil...

Ja rowniez chcialbym sie zapisac do tak elitarnego klubu.
Zaraz po swietach mojego W.D 1.2 olal bios i nie mam juz
twardego, pozostaly tylko tajemnicze stuki, puki porownywalne
z praca 18 letniego malucha i ... przyjemnosc obcowania z
fachowym i kulturalnym serwisem Olewusa. Wyobrazcie sobie,
ze ta wielka, nowoczesna, jedynie sluszna, pelna superfachowcow
firma nie moze sobie dac rady (od 6 stycznia b.r) z programem
obslugujacym klientow. Co najsmieszniejsze, szczyca sie tym
za kazdym razem jak sie do nich zadzwoni (juz od ~2 tygodni)
"...wie pan system mamy niesprawny, prosze zadzwonic za tydzien
itd" Oczywiscie jak czlowiek dopiero zaczyna wychodzic z siebie,
wtedy "...no to pojdziemy panu na reke i zapiszemy do zeszytu i
moze wydamy nowy dysk" (o tym, ze dysk jest do wymiany
wiedzieli juz nastepnego dnia po oddaniu). Ponadto pani z serwisu
ani razu nie odpowiedziala mi dziendobry, nie przypominam sobie
rowniez aby udalo jej sie wygenerowac takie slowa jak: prosze,
slucham. Moj kolejny telefon do serwisu: pani podnosi sluchawke,
ok.20 sek rozmawia z jakas osoba, sluchawke trzymajac gdzies
miedzy nogami chyba, nastepnie przypomina sobie ze ktos dzwonil
i przyklada ja do ucha nie mowiac oczywiscie nic, na moje halo
odpowiada ciut przyglosno halo, co pan chcial (doslownie i bez
przesady)
w tym momencie zcielo mnie z nog. Dalsze rozmowy w podobnej
atmosferze, ale juz koncze bo chyba mnie ponioslo:))
17 stycznia "system" w Ocipusie nie dzialal nadal.
I ta mila wiadomoscia koncze:
Ps:
Opisywane zdarzenia mialy miejsce w Olewusie na Marynarskiej 21.
Wyjasnienie to podaje, nie chcac skrzywdzic innych porzadnych
Olewusow, gdzie serwis jest porzadny a panie w nim pracujace
potrafia wykrzywic usta w grymasie choc zblizonym do usmiechu.

   <===Marek Oberman===Warsaw======Poland======>
 <= \\\///// E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl =>
<= \@ @/ : mareko_at_free.polbox.pl =>
 <=------oOO--( )--OOo--------: mareko_at_geocities.com =>
  <=== http://www.geocities.com/SiliconValley/8980 ===>