Pare pytan o Pegasusa.

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:13:35 MET

List ten juz raz wyslalem ale sie nie odbil (MAIL=ACK wiec powinien).
Wysylam go przeto po raz wtory. Gdyby po raz wtory doszedl na liste
to uprzejmie prosze o info.

Obiekt: Pegasus Mail v.2.5, Windows-16 bit

Kwestie:

1. Czy mozna zmusic Pegasusa zeby olewal wadliwe naglowki, czyli zeby
a priori przyjal ze ISO-8859-2?

2. Czy mozna spowodowac zeby wyslana poczta ladowala w okreslonym
folderze tak jak to robi Eudora? Uwaga: wyslana a nie ustawiona w
kolejce. Teraz mam tak ze kazde poprawienie listu oczekujacego w
kolejce powoduje ze la~duje on ponownie w wybranym folderze w
zwiazku z czym mam dokladny przeglad wersji :-

3. Czy mozna zmusic Pegasusa zeby wczytal poczte z pliku tekstowego
(np. plik z /var/spool/mail)? Wiaze sie to z faktem ze zapisalem sie
na liste pecet :-) i wziecie POP-em 300 listow dlugo trwa. Szybciej
by bylo jakbym plik poczty spakowal na serwerze, przeslal Z-Modemem,
tu rozpakowal i dal Pegasusowi do przetrawienia. Wiem ze tak dziala
Yarn ale Pegasus jest taki dobry ze nie moge z niego rezygnowac. Wiem
o "selective mail download" ale to nie rozwiazuje problemu.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski