Re: Geniusze z OPTIMUS-a

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 13:24:17 MET

Janusz Radzienczak <pcplusch_at_medianet.com.pl> napisał(a) w artykule
<199701162355.AAA19501_at_butler.medianet.com.pl>...

Coz...Moze nie jest to takie dobre, ale kosztowalo mnie sporo
wysilku....
Moja mama UCZY informatyki, ma dostep w szkole do dorych drukarek
skanerow ipt., wiec poprosielm zeby seskanowala mi pewien kolorowy
rysunek kreskowy...Zeskanowala na czarno-bialym skanerze!
Nic to - mysle, od czego jest Photo Shop? Nad retuszem i kolorowaniem
siedzialem 3 dni i mowie: -Teraz mi to wydrukuj w prawym gornym rogu
kartki!
I wydrukowala: Na czarno-bialej drukarce, na cala strone i w 3
egzeplarzech!

Przypadek nr.2:
Przychodze do domu i wydze jaka mama siedzi przy kompie z ksiazka
DOS dla opornych...Nie minely dwie minuty a mama pyta co oznacza
komunikat, bo slabo zna angielski! Komunikat brzmi jakos tak:

Warning! This is non-removable drive!
All data will be lost! Proceed? [Y/N]

A nad tekstem polecenie FORMAT D:...
Mamo! - mowie - Skasujesz mi wszystkie gry! Twardych dyskow sie
nie formatuje! - ale mama mowi - Nie formatuje to sie dysku C: z uwagi
na pliki systemowe, ale z D: to wszystko ci naprawie poleceniem
UNFORMAT....
P.S. Nie mam stacji dyskow!

Nie wiem jak wasze mamy, ale moja jak widac jest zajebitsa!

--
Michal Malanowicz