Fossil driver

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 01:51:13 MET

Mam pilna i niespodziewana potrzebe by kilka moich programow
pracujacych pod DOSem i wykorzystujacych RS232 moglo pracowac
rowniez zgrabnie w oknie OS/2. Poniewaz biblioteka ktorej do
tego celu uzywalem jest dosc szczegolna wiec w DOSowym oknie
OSa nie chodzi, a standardowa DOSowska obsluga seriali jest
delikatnie mowiac kiepska - mam zamiar przerzucic to na
wykorzystanie fossil'a tym bardziej ze znalazlem (ponoc niezly)
virtualny fossil driver dla OSa. Stad prosba o Kolegow
(BBS-owcow glownie) by mi polecili jakas implementacje fossil'a,
najchetniej free oczywiscie.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi