Re: Wiecej niz 2 COMy...

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 00:14:07 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote in article <5bobu2$ib5$3_at_Mite.icm.edu.pl>...

> Od "niepamietnych czasow" uzywam modemow
> wewnetrznych i zawsze mialem dzialajace
> 3 porty com najczesciej:
> COM1 IRQ4, COM2 IRQ3, COM3 IRQ5.
> Mam tez pod opieka system gdzie:
> COM1 IRQ4, COM2 IRQ3, modem na COM3 IRQ2,
> karta sieciowa na IRQ5 i karta multiportowa na IRQ7.

No tak, ok, kto wiec wymyslil, ze COM1=3 a COM2=4??
Ktos kto tak to skonfiguruje (a pewnie nie wie nic
o przerwaniach) bedzie psioczyl na peceta jak trza :-)

> Niektore karty jak slyszalem korzystaja
> z ktoregos z niskich przerwan ale nie
> wszystkie na szczescie :-))

Ano, juz sie wlasnie dowiedzialem ze moja karta nie uzywa
IRQ wiec jest chyba z tych 'lepszych' :)

Ciekawy jestem czy Matrox Millenium/Mystique uzywa IRQ, czy nie...

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |