Re: PILNIE: jak sie ustawia DNS w OS/2 ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 23:05:41 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>wy sie kurcze smiejecie, a w os/2 nie ma pliku resolv.conf lecz RESOLV2 .
>poza tym nie w /etc/ a w /mptn/etc oraz /mptn/dos/etc lecz tu juz RESOLV .
>I on pewnie na tym sie wylozyl :))

Alez oni sie nie smieja z Janka, tylko z goscia, ktory mu zaczal
tlumaczyc, jak to sie robi w Linuxie ! Ja malo z krzesla nie
spadlem, jak to zobaczylem :-)))

A poza tym zdaje sie, ze resolv jest w /mptn/etc tylko wtedy,
jezeli masz Connecta i MPTN. Jezeli instalujesz TCP/IP do
zwyklego Warpa, to wtedy jest w /tcpip/etc. I niech mi ktos
powie, ze implementacja TCP/IP w OS/2 jest logiczna (Grego,
don't hurt me, please... ) ;-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl