Re: Ceny na giełdzie mm

Autor: Mariusz Miechowski (hubvsat_at_pagi.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 15:24:01 MET

http://148.81.63.253 - connect success i full
zawartoœć:
Serwer wydziałowy NEUTRON

Serwer ten pracuje po to, aby użytkownicy mogli zakładać własne strony www.
Podstawowym dla Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych jest serwer
www.elka.pw.edu.pl.

Na serwerze można znaleźć:

•Własne strony WWW użytkowników.. •Przydatna dokumntacja, •Prosty interface
do archiego

Administrator maszyny: Mariusz Siomak (M.Siomak_at_elka.pw.edu.pl)
Piotr Skibiński

Mariusz Miechowski
emil: hubvsat_at_pagi.pl (+NAZWISKO w temacie)
http://www.pagi.pl
serwer: sunik.pagi.pl
Paweł Szóstak <dzuzdy_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0389$9cae4200$LocalHost_at_dzuz>...