Re: Wiecej niz 2 COMy...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 14:04:04 MET

In pl.comp.pecet Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Hej! Ostatnio wpadlem w stan oslupienia, gdyz udalo mi sie skonfigurowac
: poprawnie chodzace (jednoczesnie) 3 porty COM...
: "Layout" portow przedstawia sie nastepujaco:
: - COM2 jest na modemie telefonicznym jako #2f8 i IRQ=3
: - COM1 jest na #3f8 i IRQ=4
: - COM3 jest na #2e8 i IRQ=10 !!!! za podlaczona do niego jest myszka

: W zwiazku z tym mam pytanie gdzie do jasnej cholery chodzi karta grafiki ???
: Bo na 9/2 nie moze, na 11 mam Gravisa PnP [...]

a) dlaczego nie moze? Jakos nie widze zebys wymienil cos chodzacego na 2/9
b) moze po prostu nie uzywa przerwania? Po co jej?
c) Co to za system, ze pozwolil sobie na mysz o tak egzotycznych
   ustawieniach?

J.