Re: Jak zlozyc (wydrukowac) ksiazke?

Autor: Peter Majchrzak (maj_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 19:20:29 MET

On 16 Jan 97 at 11:41, Bogdan Kwietniak wrote:

> Problem jest stary jak swiat i wyglada nastepujaco.
> Mam jakies 60 stron tekstu i chcialbym wydrukowac to w formie
> ksiazki na laserze lub atramentowce. Czy ktos ma jakies
> doswiadczenia na tym polu? Bede bardzo wdzieczny za konkretne opisy
> i propozycje czym to najrozsadniej wykonac, jakiego softu uzyc itp.

Chyba dosc wygodnie bedzie sie posluzyc Page Makerem. Wimportujesz
tekst a on sam Ci zlozy strony, tak aby po spieciu ich byla piekna
ksiazeczka.

Poza tym poradzi on sobie spokojnie ze 60 stronami tekstu, czego nie
mozna powiedziec o M$ Wordzie, gdzie praca z taka ilosca tekstu
przyprawia o bol glowy. A jak dojdzie jeszcze jakas grafika... :o.

Pozdrawiam, Piotr.

---
 Piotr Majchrzak            FidoNet: 2:484/36.359
 mailto:maj_at_irc.pl          Voice/Fax: +48 32 170-24-13