Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 13:57:42 MET

Thu, 16 Jan 1997 10:45:35 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>A jakby dac 2.8 V zamiast 3.3 to sie bedzie mniej grzal no nie ? Bo skoro
>sie bedzie mniej grzal to bedzie sie dalo dac wieksza czestotliwosc..
>Wyprowadz mnie z bledu jesli ze mysle :)

Mnie - przy zmniejszeniu zasilania - juz procka nie dalo sie
podkrecic. Przy wiekszym owszem. Moze bylo za mocy? Prawo Ohma mowi,
ze przy mniejszym napieciu musi poplynac wiekszy prad. Wiekszy prad ->
szybciej rozgrzewa sie przewodnik -> szybciej sie przegrzeje.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --