Re: Geniusze z OPTIMUS-a

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 12:22:46 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: On Tue, 14 Jan 1997 15:26:37 +0100, Wojciech Milc wrote:

: >Z przyciskiem TURBO bywa roznie - w niektorych sprzetach
: >zeby by o turbo ma byc wcisni?ty (mam w domu), a w niektorych
: >wycisni?ty (mam w pracy). A poza tym to chyba zamiana kabelk?w
: >nic nie daje, znaczenie ma tylko zwarcie/rozwarcie (powtarzam: chyba).

: owszem - nie chyba tylko napewno,
: problem w tym ze na jednych plytach zwarcie znaczy turbo ON
: a na innych odwrotnie, w zwiazku z czym z przelacznika turbo
: biegna zazwyczaj 3 przewody a nie dwa, i w zaleznosci od sposobu
: zalozenia tej miniwtyczki na 2-pin'owe gniazdko/jumper mozna
: uzyskac turbo przy wcisnietym lub przy wycisnietym przelaczniku.
: Reasumujac - da sie "wlozyc odwrotnie"

: Grego

Tez tak myslalem, ale to zapewnie zalezy to od kombinacji plyta-obudowa-bios.
Mojej w domu nie da sie inaczej przestawic i w trybie turbo mam zgaszona
lampke (LED) turbo i zadne czary nie pomoga.

Mirek