Re: Geniusze z OPTIMUS-a

Autor: SZTAJMES (Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 03:59:49 MET

Wojciech Milc wrote:

> Andrzej Karpinski (Karpio) ma racje - pytanie zadawał też niedouczony
> :-)

Wydaje mi sie ze nie masz racji, bo kabelek do turbo konczy sie potrojna
wtyczka ktora musisz wlozyc na dwa bolce na plycie.W zaleznosci jak
wlozysz, turbo masz na wcisnietym, albo wycisnietym;-)
W zdecydowanej wiekszosci wypadkow spotykalem sie tylko z turbo na
wcisnietym klawiszu.
Ale nic sie nie martw ;_)