Re: Jesli masz kilka adresow e-mail przeczytaj !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 02:10:36 MET

On Thu, 16 Jan 1997 01:26:44 +0100, Tomasz Stafinski wrote:

>PMMail równie (pod OS/2 - eby nikt mnie o windziarstwo nie
>podejrzewa ) :)))

ale tylko wersja zarejestrowana!

(a ja wciaz sie nie moge zdecydowac na rejestracje -
jest kilka rzeczy ktore mi cholernie przeszkadzaja
w tym skadinad niezlym produkcie. Gdyby nie koniecznosc
skonwertowania archiwum poczty poinad setki filtrow
i masy innego dziadostwa- przesiadlbym sie juz dawno na cos innego)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi