Re: HP340 vs. HP400

Autor: Jerzy K. Kowalski (jkkeds_at_pol.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 01:11:11 MET

> Subject: HP340 vs. HP400
> Jestem przed zakupem drukarki do notebooka.
> Wybor padl na HP, pozostaje jedynie model.
> Czy ktos moglby mnie oswiecic dlaczego te dwa modele roznia sie tak
> drastycznie cena, czy jest to tylko wynik braku w 400 wbudowanych
> czcionek czy moze cos jeszcze.
> Dodam jeszcze ze zalezy mi na polskich znakach takze w DOSie.
> Wdzieczny bede za kazda opinie.

Z tego co sie orientuje (jestem niezaleznym konsultantem HP) to
chodzi o to, ze DJ400 jest najtansza drukarka stolowa, a 340 ma
wbudowane dodatkowe cechy umozliwiajace jej prace w ruchu
(akumulator, opcjonalny interfejs na podczerwien). Jezeli chodzi o
czcionki to w polskiej wersji drukarki sa LATIN2, a do innych jest
malutki programik do ladowania czcionek do pamieci drukarki.

Pozdrowienia

Jerzy K. Kowalski
JKK-EDS Projektowanie
i doradztwo techniczne