No Free File handles

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Wed 15 Jan 1997 - 23:58:18 MET

On 1997-01-14 KARPIO said:

>mozemy takze skorzystac z obszaru od a000 :) problem polega na
>dobraniu konfiguracji uniwersalnej - dzialjacej z (prawie)
>wszystkim, a moja taka byla. :)

Od ktorej wersji MSDOS to zmalpowal?
Mial to juz stary DRDOS 6 i moja konfiguracja
tez jest uniwersalna, po prostu moge w batch'u
uruchamiajacym dany program w trybie znakowym
dolaczyc sobie te 96k a potem po zakonczeniu
oddac spowrotem dla video. Ot i widac roznice
w jakosci produktu ....
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive