Re: Plany MS wzgledem Win97

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 15:09:45 MET

| Od: Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com>
| Data: 14 stycznia 1997 23:11
|
| Napisales o "idiotycznym shareware", ja mowie o czolowym programie
| czolowej firmy. Instalacja tegoz w win95 spowodowala zanik Javy w IE.
| Zainstalowalem ten program w NT (tam uzywam jedynie produktow M$, bo
| chce miec system stabilny - o moja naiwnosci!). O ile win95 jakos daje
| sie po tym uratowac, to NT kompletnie pada. Only reinstall.
|
| Jak widzisz nie trzeba instalowac zadnych podejrzanych szarychwarow -
| wystarczy rodzime oprogr, M$.

Tak tylko to VicualJ++ awet nie bylo w wersji pre-relase. Jezeli
instalujesz cos takiego to wcale sie nie dziwie... :)))
To tak jakby zainstalowac IE4 - wiadomo, ze nie dziala.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?