Re: HP 5L

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 14:43:26 MET

| Od: Zbyszek Czapnik <czapnik_at_free.polbox.pl>
| Data: 14 stycznia 1997 14:12

| Najprosciej zwrocic sie do sprzedawcy drukarki, jest do tego zobowiazany
| (rekojmia).
| 2 dyskietkach nagrano mi polska wersje sterownika. Tyle ze zalecono zeby
| nie instalowac domyslnego - BO NIE DZIALA, tylko tego PCL (bez fontow bo
| wieszaja Windowsy.

Mysle, że Raku dostal właśnie takie sterowniki. Ja przynajmniej dostalem
takie. Oczywiscie pierwszy (domyślny) nie działał. Tak więc to żadna
rewelacja. Te kartki, które Ci wypluwa przy starcie to znowu wina
sterownika PCL. Niby chodzi, ale tak naprawdę to jest straszliwie dupowaty
(sproboj wydrukowac cos z WinWorda zawierającego pare obrazków - pare
godzin czekania na wydruk).

Troche lepszy sterownik jest na którymś CD Chip-a specjalnie o Windows 95.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?