Re: POMOCY!!!!!

Autor: Krzysztof Pawlik (pawlik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 15:37:04 MET

Robert Krol (rkrol_at_mysza.elka.pw.edu.pl) wrote:

: Mam duzyyyy problem z moim PC
: Pod dosem pracuje w miare normalnie, natomiast pod w95 wiesza sie na
: zawolanie.
: Ponadto nalogowo pojawiaja mi sie zagubione clastry itp.
: Co moze byc tego przyczyna HDD uP czy plyta
: moj sprzet to:
: uP - AMD 486DX4-100MHz
: Plyta Ali /nie pamietam oznaczenia - jest na niej napisane
: ze najlepsze osiagi ma dla AM486/
: HDD - WDC340M
: Grafika - Cirrus 4030

Tez mam plyte ALI i tez mam problem: czesto przeklamuje odczyty z
dyskietek, tzn. np. po skopiowaniu pliku z dyskietki na HDD rozni sie on
kilkoma bajtami od tego na dyskietce.
Kiedy przelaczylem jumpery na 5x86 133 MHz, system pracuje duzo lepiej, tzn.
jest mniej przeklaman. Niestety, na razie nie rozwiazalem jeszcze tego
problemu calkowicie.