Re: Sprawdzone i dziala !! [overclocking]

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 10:29:56 MET

On 14 Jan 1997, Marek Konderski wrote:

> w zasadzie to niedziala
> tez bym taki chcial, po zmianie wiatraka na wielki wiatrak + silikon P100
> ->120 wywala sie nie po napisie "starting..." , ale prawie udaje mu się
> zaladować winde, poprawa niby jest :-), moze uda sie na plycie z szyna
> 75Mhz
> pozdrawiam wszystkich, nieszczesnikow ktorym nie udaje sie overlocking
> marek

Wczoraj probowalem co mozna z tego mojego P100 jeszcze wycisnac :-)))
Dalem go na 166 i poszedl !!!!!!!!
Tyle ze po 10 minutach zwisnal. Nawet radiotor + wiatrak Cyrixa mu nie
pomogl... Na szczescie po przestygnieciu i ustawieniu ponownie na 133
ruszyl... :-)))

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |