Re: WIN95-domyslne ustawienia programow uzywanych do otwierania plikow...

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 01:03:55 MET

14 Jan 1997 19:22:37 GMT, jacas_at_it.com.pl (Jacek Olchowik) napisał(a):

>Jak zmienic domyslne ustawienie Windowsow np jezeli chce otworzyc strone z
>Internetu pod Netscapem,a Windows ma ustawione otwieranie plikow z tym
>rozszerzeniem pod IExplorerem....
> Jacas

Oba programy (IE i NN) przy uruchamianiu sprawdzaja czy sa domyslna
przegladarka. Jezeli nie sa - to proponuja, aby je takowa uczynic.
Mozna to wylaczyc i wtedy juz pytac sie nie bada, ale aby dana
przegladarke ponownie uczynic domyslna musisz pogrzebac w Options
przegladary.

No i zawsze mozesz skorzystac z zakladki Typy Plikow (File Types).
Powinna sie pojawic po otwarciu Mojego Komputera (Properties czy jakos
tak...).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --