Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 05:32:56 MET

>A tu sie zgodze. Im zimniej tym lepiej.

  A wlasnie ze nie. w zerze absolutnym polprzewodniki nie dzialaja !
  a wiec bez przesady.
  Gorne ograniczenie pracy ukladu polprzewodnikowego to
  niepewna praca i efekty yplywnosci przy zbyt duzej ruchliwosci
  tych dziur i elektronow oraz (to co moze zniszczyc uklad nieodwracalnie)
  splyniecie lutow, ktorymi lacza sie wyprowadzenia z samym polprzewodnikiem
  moze ktos sie na tym lepiej zna ale o ile ja pamietam z przedszkola
  to te luty sa zrobione z indu, ktorego temperatura topnienia musi
  byc ponizej temp. zniszczenia krzemu (jako struktury polprzewodnikowej)

>Pawel/

Romek