Re: Amstrad (bylo Re: Atari)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 17:05:38 MET

In pl.comp.pecet Adam E. Patkowski <sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl> wrote:
: On 14 Jan 97 at 8:43, Radoslaw Poplawski wrote:
: > No coz, ja pamietam jeszcze gdy Alan Sugar (wlasciciel Amstrada
: > owczesnego) powiedzial "Nie interesuja mnie Ci, ktorzy kupuli
: > komputer, interesuja mnie ci, ktorzy komputer chca kupic". Ale to
: > pasuje bardziej do IBM...

: Jak do IBM, to chyba "ci, ktorzy chca kupic od wagonu komputerow wzwyz"
: raczej...

IBM'a zaden klient nie interesuje. To klient chce kupic 'oryginalny sprzet
IBM', bo go wreszcie stac, a nie IBM chce mu sprzedac za wszelka cene..

J.