Re: kompresja dzwieku MPEG3 [q]

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 13:17:39 MET

On 14 Jan 1997 05:27:13 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>whoops, burak, MPEG od poczatku mialo na celu kompresje video (co znacza
>MPEG chyba wiesz?) . W ten sposob nadawana jest (cyfrowa) TV satelitarna
>DSS w USA.

Czy to "burak" to do mnie ??? Bo chyba jakies problemy z czytaniem u
ciebie... Co ty mi tu wypisujesz... ze MPEG mial od poczatku kompresje
video ? No i co z tego, przeciez to chyba ogolnie wiadome. Ja
napisalem, ze MPEG 3 jest na razie tylko do dzwieku, do video jeszcze
nie dostosowali...

Poza tym nie musisz sie wysilac przykladami zastosowania MPEG'a w USA,
gdyz takie przyklady mozna znalezc tez w Polsce. Ot, chocby telewizja
kablowa Aster City (W-wa) - od roku uzywa MPEG'a do transmisji sygnalu
telewizyjnego pomiedzy lokalnymi przekaznikami....

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH